Werkwijze
Hoe ik normaal te werk ga:
Intake
- We hebben eerst een kort telefonisch gesprek
- We maken een afspraak voor een bezoek bij jou thuis
- Ik bekijk met jou de ruimtes
Begeleiding
- We beginnen met het doorlopen van je spullen
- Jij bepaalt wat er blijft en wat er weg mag. Ik begeleid jou hierbij met tips en inzichten
- Samen bepalen we wat we doen met de spullen die weg mogen.
Denk hierbij aan verkoop online/kleedjesmarkt/rommelmarkt, schenken aan kringloop, weggeven aan bekenden of wegbrengen naar de milieu straat. - Hierna sorteren wij de overgebleven spullen in categorieën en geven deze een vaste plek
- Tijdens een traject mag je me altijd appen/mailen voor tips of overleg
Nazorg
- Ik bel je nog een keer om te vragen hoe het gaat
Tarieven
Uurtarief is 50,= (incl BTW)
Ik werk in principe in blokken van 3 uur.
Langere tijd is vaak toch te vermoeiend en raakt de productiviteit achterwege.
Eerst 15 kilometer aan reiskosten zijn inbegrepen, daarna reken ik 35 cent per kilometer
Bij annuleren van de afspraak minder dan 24 uur voor aanvang reken ik een vergoeding van €50,-
Heb je een PGB-indicatie voor begeleiding, Dan is ook mogelijk het opruimen vanuit het budget te financieren. Ik heb een AGB code.
Digitale stimulatie
Geen tijd (of puf) om je huis eens grondig aan te pakken. Maar je ervaart wel onrust.... Dan is dit echt voor jou!
10 weken lang ontvang je voor iedere werkdag een overzichtelijke huishoudelijke opdracht in je mailbox voor meer rust in huis en hoofd
Mogelijkheid om tijdens deze weken via whatsapp met mij te sparren.
10 weken lang digitale stimulatie voor slechts € 35,=