Klachtenregeling

Bij Opruimen met Erica streven we naar de hoogste tevredenheid van onze klanten. Mocht er onverhoopt toch een klacht zijn, dan hanteren wij een duidelijke klachtenregeling om dit zo goed mogelijk op te lossen.

Hoe kan ik een klacht indienen?

U kunt uw klacht indienen door het contactformulier in te vullen op onze contactpagina. Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen om het probleem te bespreken en een oplossing te vinden.

Wat gebeurt er na het indienen van een klacht?

Na ontvangst van uw klacht zullen wij deze zorgvuldig bekijken en streven naar een passende oplossing. We streven ernaar om binnen 48 uur contact met u op te nemen om de situatie te bespreken.

Komen wij er samen niet uit dan kunt u zich wenden tot de  klachtencommissie bij SoloPartners.

Heeft u een klacht?

Neem dan gerust contact met ons op, wij staan klaar om het probleem op te lossen en streven naar uw tevredenheid.